
Markkinaselvitys auttaa kohdentamaan
Laadukkaat markkinaselvitykset B2B-yrityksille päätöksenteon pohjaksi ja myynnin edistämiseksi.
Pyydä tarjous markkinaselvityksestä
Ota asiakasymmärrys käyttöösi
Olemme erikoistuneet B2B-yritysten asiakashaastatteluihin, joilla kerätään kattavaa ja hyödyllistä tietoa myynnin kasvattamiseksi. Selvityksen myötä löydätte uusia asiakkaita, ja teille sovitaan myyntitapahtumia, joissa kohtaatte kiinnostuneita asiakkaita. Ammattimainen ja räätälöity selvitys tuottaa relevanttia tietoa.
- Selvitä tuote-, palvelu- tai teollisuuskohtainen markkinapotentiaali.
- Hanki tietoa markkinoista, investoinneista, tarpeista ja asiakaskokemuksista.
- Tunnista palvelun kehittämisen tarpeet ja kasvua rajoittavat tekijät.
- Vahvista yrityksenne brändiä.
- Markkinoi entistä vaikuttavammin.
Laadukkaat asiakaskyselyt
Tekemiimme yrityshaastatteluihin vastataan eri teollisuuden aloilla keskimäärin yli 80 %:sti. Olemme tehneet markkinaselvityksiä esimerkiksi kemian-, elintarvike- ja paperiteollisuuteen.
0
%

100 Solutionsin ote markkinatutkimuksen tekoon oli joustava, energinen ja asiantunteva. Ammattimaisen tekemisen lisäksi hankeen raportointi oli erinomaisen selkeää ja täsmällistä.
Timo Peltonen, toimitusjohtaja,
Advance IT Solution Oy
Lisää referenssejäAdvance IT Solution Oy
Markkinaselvitys kirkastaa potentiaalinne
Parempi asiakasymmärrys johtaa parempiin päätöksiin ja tuloksiin, kun liiketoimintaa voi kasvattaa aidon asiakasymmärryksen varassa. Markkinaselvityksen jälkeen on myös helppo jatkaa buukkaamaan tapaamisia oikealle kohderyhmälle. Teemme räätälöityjä selvityksiä, jotka tuottavat merkittävää hyötyä.
- Selvitä kilpailuvalttinne.
- Määrittele tuotteen tai palvelun markkinapotentiaali.
- Selvitä asiakkaiden tulevat investoinnit.
- Lisää asiakasymmärrystä.
- Muotoile palveluita tai tuotteita.
- Hanki lämpimiä liidejä.
Näin markkinaselvitys etenee
1
Projektin aloitus
Tutustutaan yrityksen liiketoimintaan, määritetään projektin tavoite ja valitaan tutkimuskonsepti.
2
Aineiston kerääminen
Kerätään tutkimusaineistoa mm. puhelinhaastatteluilla. Raportoidaan havaitut liidit ja mahdolliset reklamaatiot. Iteroidaan tekemistä yhdessä sovituin väliajoin.
3
Analysointi
Käsitellään kerätty aineisto ja varmistetaan otoksen kattavuus. Laaditaan johtopäätökset sekä visuaalinen raportti.
4
Raportointi
Puretaan tulokset yhdessä asiakkaan kanssa ja määritellään mahdolliset jatkotoimenpiteet.
Haastattelukonsepti ja haastattelujen sisältö sovitaan yksilöllisesti yrityksen tavoitteiden mukaisesti. Haastattelemme yritysasiakkaita aina ammattitaitoisesti ja brändiviestin mukaisesti.
Selvitysten tuloksia tarkastellaan säännöllisin väliajoin yhdessä asiakkaan kanssa, mikä mahdollistaa selvitystyön tarkan fokuksen ja iteroinnin. Kaikki liiketoimintaanne hyödyntävät asiat kirjataan muistiin, ja ne voidaan tallentaa myös yrityksenne CRM:ään tukemaan myyntiä.
Selvitysten tuloksia tarkastellaan säännöllisin väliajoin yhdessä asiakkaan kanssa, mikä mahdollistaa selvitystyön tarkan fokuksen ja iteroinnin. Kaikki liiketoimintaanne hyödyntävät asiat kirjataan muistiin, ja ne voidaan tallentaa myös yrityksenne CRM:ään tukemaan myyntiä.
Yli 20 vuotta kokemusta markkinaselvityksistä
Vahvuutemme on yliopistotason tekninen osaaminen ja kyky keskustella poikkitieteellisesti aina C- ja D-johtajatasoille saakka. Valitse meidät kumppaniksesi ja nauti hyödyistä.
- Loistavat vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot
- Laadukkaat puhelut ja asiakasta kunnioittava ote
- Tekninen osaaminen ja tehtävään sopiva tausta
- Joustava resurssi ja yhteiset toimintatavat
- Selkeät kirjaukset ja luotettava raportointi
- Yhtenäinen ja miellyttävä kokemus brändistäsi
Tilaa markkinaselvitys
Varaa tapaaminen, jossa käymme läpi tarpeenne ja tavoitteenne sekä sen, mitä markkinaselvitys pystyy teille antamaan. Tapaaminen on veloitukseton, ja se voidaan toteuttaa myös etänä.